|
Каталог статей
У категорії матеріалів: 5 Показано матеріалів: 1-5 |
|
Сортувати по:
Даті ·
Назві ·
Рейтингу ·
Коментарям ·
Переглядам
В умовах традиційних форм та методів
навчання школярі, пасивно отримуючи інформацію, не вміють здобувати її
самостійно і застосовувати те, що знають. Натомість соціальне замовлення не
тільки України, а й світового співтовариства вимагає перш за все людей, здатних
самостійно самовдосконалюватися. Це знайшло відображення і у доповіді ЮНЕСКО |
Здоров’я в значній мірі залежить від екологічних і географічних чинників,
від умов життя і праці, але головне від способу життя людини, її світогляду,
духовності, ставленню до інших людей.
Здоров’я має займати перше місце в системі цінностей і потреб людини, адже
хвора людина не може реалізувати себе, у певній мірі, їй не в радість
матеріальні цінності, влада, слава. |
Обдарована дитина шукає спілкування з дорослими, бо ті розуміють її
краще, ніж однолітки, які часто насміхаються, дають прізвиська.
Обдаровані діти часто перебільшено емоційні, вони запальні, легко
збуджуються через дрібниці, але це не вередування, а виявлення багатства
їх натури. Творчі діти рідко бувають спокійними, вони страждають від
своєї винятковості, але багатьох рятує тонке відчуття гумору, вони
цінують його, у них особлива мова, особливе сприйняття. Тому такі якості
обдарованих дітей вимагають особливого підходу до них і не випадково за
рішенням Всесвітньої організації охорони здоров’я входять до "групи
ризику". Вони потребують особливого виховання, спеціальних
індивідуальних навчальних програм, спеціально підготовлених вчителів,
психологів. |
|
|
| | |