Педагогічна характеристика
Іванюка Петра Сергійовича,
12.03.1999 року народження,
учня ___ класу Писарівського
НВК "ЗШ І-ІІІ ст. - ДНЗ"
Кодимської районої ради
Одеської області
Іванюк Петро навчається у школі з першого класу. Зарекомендував себе як (старанний, дисциплінований, працелюбний, уважний) учень. Має навчальні досягнення (високого, достатнього, середнього, низького) рівня. Навчається (в повну міру своїх сил, не в повну міру, потребує постійного контролю, не виявляє зацікавленості до навчання, навчається погано). Має довільну (зорову, слухову, механічну, змішану) пам’ять, (гарно, добре, швидко, повільно) запам’ятовує навчальний матеріал. Виявляє (логічне, образне, конкретне, творче) мислення. Багато читає. Вміє самостійно працювати з книгою, заучувати матеріал, контролювати себе. Має здібності до вивчення (вказати предмети) (Надає перевагу предметам гуманітарного циклу, має широкий кругозір, любить читати). На уроках завжди (уважний, активний, байдужий, виконує домашнє завдання, допомагає товаришам).
(Учень неуважний, а тому не швидко переключається із одного виду діяльності на інший, не вміє швидко зосереджувати увагу на суттєвих фактах, не вміє розподіляти увагу. Програмний матеріал засвоює після багаторазового пояснення вчителя, може відволікатися при поясненні матеріалу. Має хорошу пам'ять, проте запам’ятовує матеріал і відтворює його при допомозі вчителя.) (Вміє самостійно працювати з книгою, але заучує матеріал повільно, оскільки часто відволікається.)
Має добрий загальний розвиток. (Фізично здоровий і розумово розвинений). (Має фізичні вади, інколи скаржиться на стан здоров'я).
До виконання громадських доручень ставиться (сумлінно, відповідально, недбало). Був обраний (вказати громадянську посаду). Брав активну участь (у громадському житті школи та класу, у роботі учнівського самоврядування, у культмасових заходах, у спортивному житті школи). Був учасником (шкільної, міської, обласної) олімпіади, конкурсу, турніру, нагороджений (дипломом, почесною грамотою, медаллю). Дотримується режиму дня, реагує на похвалу чи осуд вчителя, любить малювати.
Характер (доброзичливий, довірливий, щедрий, милосердний, порядний, спостережливий, хазяйновитий, емоційний, вразливий, скромний, веселий, товариський, стриманий, врівноважений, розсудливий, дисциплінований, самостійний, артистичний, швидкий, непосидючий,вразливий, дратівливий, може конфліктувати з однокласниками, піддається чужому впливу чи ні, егоїст зосереджений на самому собі, заздрісний, жадібний, хвалько, хитрий, лінивий, марнотраний, зрадливий, скритний, пасивний, має жагу до слави). Правила поведінки (завжди свідомо виконує, не завжди, виконує на вимогу вчителя, ігнорує, має порушення дисципліни, схильний до протиправної поведінки). Користується повагою серед викладачів. Має авторитет серед товаришів. Має багато друзів, підтримує дружні стосунки з багатьма учнями.
Батьки приділяють належну увагу вихованню сина (не приділяють уваги, нехтують вихованням, погано впливають та інше). (Вихованням дитини займається бабуся).
Характеристика видана для подання за місцем вимоги.
Класний керівник (підпис)
Директор НВК (підпис)
|